Yritysjärjestelyissä onnistuminen ei synny pelkästään prosesseista ja numeroista, vaan ennen kaikkea ihmisistä. Tässä keskustelevassa webinaarissa avaamme, miten PMO, hankejohto ja HR yhdessä luovat edellytykset muutoksen onnistumiselle. Sari Mononen ja Maria Valli jakavat Tiina Laihon fasilitoimana näkemyksiään kulttuurin muutoksesta, rooleista ja vastuista sekä siitä, miten yhteistyö toimii käytännössä, myös ulkopuolisen hankepäällikön näkökulmasta. Keskustelussa pohditaan, miten yritysjärjestelyissä ei vain sopeuduta, vaan tuodaan uusia näkemyksiä ja rakennetaan kestävä muutos.
Maria Valli, hankejohtaja, Sininen Polku Konsultointi Oy
Maria on kokenut hankejohtaja, joka on ollut mukana useissa yritysjärjestelyissä kansainvälisessä ympäristössä. Hän on johtanut projekteja sekä IT:n että liiketoimintaprosessien, kuten myynnin ja hankinnan, parissa.
Sari Mononen on HR Plus Oy:n partner ja kokenut HR-ammattilainen.
Sarilla on yli 25 vuoden kokemus erilaisissa HR-rooleissa CHRO:sta HR Business Partner –rooleihin palvelu-, myynti-, konsultointi-, IT- ja ohjelmisto- sekä logistiikka-aloilla niin pienissä kuin suurissa organisaatioissa.
Tiina Laiho, toimitusjohtaja, partner, Sininen Polku Konsultointi Oy
Tiina on kokenut johdon neuvonantaja, jolla on laaja kokemus vaativista yritystoiminnan muutoshankkeista ja strategisista kehitysprojekteista eri rooleissa. Hän on koulutukseltaan juristi ja on toiminut vaativissa kansainvälisissä johtotehtävissä sekä operatiivisella että hallinnollisella tasolla.
 
                 
                 
                Lisätietoja
info@pry.fi
